?

Log in

No account? Create an account
.·´¯`·-> boredumb <-·´¯`·.
 
[Most Recent Entries] [Calendar View] [Friends]

Below are the 20 most recent journal entries recorded in Brooke Watson's LiveJournal:

[ << Previous 20 ]
Saturday, February 17th, 2007
9:40 am
Moving again
Yep, last night we made a spontaneous move and put down the deposit for a new apartment in Tazewell. Its back in the boonies. The end.
Saturday, January 27th, 2007
4:32 pm
Well
Wow... I haven't posted since 2005? Well, balls.

Current Mood: nostalgic
Tuesday, December 27th, 2005
4:38 am
I guess its been about 9,000 years since I last updated, but this looked like fun...

My Year

January~

1. did you have a new year's resolution this year?
i usually do

2.Who kissed you at midnight?
Never

3. does it snow where you live?
yeah

4. do you like hot chocolate?
i will always

5. have you ever been to times square to watch the ball drop?
i'm pretty lazy

~February~


1. who was your valentine in 2005?
fuck last valentine's day... it was horrible. FUCK IT.

2. what did your valentine get you?
fuck you

3. when you were little, did you buy valentines for your whole class?
always... i always had the coolest ones, too

~March~


1. are you Irish?
are scottish people irish? well, they're close to each other, right? lol

2. Do you wear green on St. Patty's Day?
green is the best color ever

3.what did you do for St. Patty's Day in 2005?
i will always pinch the fuck out of everyone... even if they are earing green.

~April~


1. Do you like the rain?
always

2. Did you play an April fool's joke on anyone this year?
i think so

3. do you get tons of candy on easter?
hellz yes

~May~


1. What's your favorite kind of flower?
i will never

2. Do you like the spring?
its ok

(.. 3 disappeared)

4. Finish the phrase: April showers bring may flowers, what do may flowers bring???
assholes

5. What would you think of as a spring color?
baby blue


~June~


1. What year did you graduate from school?
i will in 2006... hopefully

2. Did you go on any vacations last June?
fuck june

~July~


1. What did you do on the 4th of July?
died. fireworks= hawt shit though


2. do you go on any vacations during this month?
doubt it


~August~


1. did you do anything special to end off your summer?!
i forget

2. what was your favorite summer memory of '05?
truthfully, '05 was mostly horrible

3. do you go swimming a lot in the summer?
i don't think i did ever

4. do you go to the beach a lot?
no


~September~


1. Did you attend school/college in '05?
always

2. who is/was your favorite teacher?
your mom

3. do you like fall better than summer?
summer = <3


~October~


1. what was your favorite halloween costume ever?
prisoner... maybe pirate... or power ranger. lol

2. what's your favorite candy?
nerds y sweettarts

3. what did you dress up like this year?
hawt redneck

~November~


1. whose house do you usually go to for thanksgiving?
everywhere always

2. Do you like stuffing?
*humps air*

3. what are you thankful for?
...

~December~


1. do you celebrate christmas?
yep

2. have you ever been kissed under mistletoe?
fuck mistletoe

3. what do you want this year for christmas?
your mom

4. what's the best present you ever got for Christmas?
super nintendo <3

5. do you like cold weather?
fuck that

6. How would u rate your 05?
2005 = ass

Current Mood: sleepy
Friday, October 21st, 2005
4:08 am
Gröûp X
Oh my God you guys... Group X is some of the funniest/stupid shit ever! You guys shold d/l some, even though I'm pretty sure that everyone will hate it except me. LMAO.

Current Mood: amused
Wednesday, October 19th, 2005
3:09 pm
Sometimes I'm listening to a song and I'm just completely blown away. I wonder how the musician could come up with such amazing music, and what a beautiful mind they must have. I think about that a lot when I'm listening to The Doors or Primus. This is stupid, but does anyone else do that? What musicians or songs make you feel ths way? I'm just curious.

Current Mood: creative
Tuesday, October 18th, 2005
12:46 pm
Yep, I just woke up and yeah, I didn't update yesterday, but you're not missing much... I sat around all day until about 7:30 when I went to play pool. That's about it... I called my love around the usual time, 12:30 1-ish, and we talked until about 1:45... I know this phone card will NEVER last all week. lol. Uhhh... that's about it, I suppose. Later.

Current Mood: lazy
Monday, October 17th, 2005
1:46 pm
I love my new icon

Current Mood: excited
1:37 pm
Yeah... Well, I didn't update yesterday so I guess I'll update today on yesterday. Well, I dunno what time I woke up yesterday but I guess that really doesn't matter much. Went to Walmart with my dad for random things and afterwards we went and looked at cars... I saw a couple that I'm gonna go back and look at sometime this week. One is a pretty kickass blue Camaro. '99. And the other was a black Firebird. I dunno the year. But its pretty hawt... I love, love, love the Firebird. lol. Doubt I'll get it, but still... After that I did pretty much nothing except d/l music (speaking of which, know any good songs I can d/l?) until I called the love of my life about close to 1 am. We talked for awhile but i'm trying to make this phone card last all week so yeah... not much has happened this far today either, but who knows? Later crackahz...

Current Mood: blah
Sunday, October 16th, 2005
2:43 pm
damn it feels good to be a gangsta...
Livejournal reminds me of something that will like love you no matter what, even if you don't really have time for it, or treat it like you should it'll always be there for you... lmfao. Is that weird? I dunno, I was just thinking of that. Yeah, Livejournal knows I'll always be back for it... when its convenient for me. So to Livejournal, I apologize. You know I'll always love you, I'm sorry that I don't have the time for you. lol. Anyways, off of that awkward subject... fall break is coming along very nicely. A whole lot better than last year's if I do say so myself... which I do. Last fall break was terrible. This year its... ok. And ok is happily accepted by me. I don't want to get all thoughtful and deep and shit on my first real entry in a long time, but I think I've grown up a whole Hell of a lot since this time last year. I'm over the self-pity and attention-whoring... well, at least the bad kind. I'm still pretty much an attention whore. But the waiting doesn't bother me as bad anymore. I know I've found who I want to be with for te rest of my life and I could wait forever if I had to... but I don't. I only have to wait 82 more days. Its hard to believe. With everything I've had to go through it doesn't hardly seem real. Right now its bad, but inside I'm so fucking happy that I've made it this far. Oh well. lol. I'll probably write again later tonight to tell you fellers about how my day went. Later, masturbaters.

Current Mood: good
Saturday, October 15th, 2005
4:53 pm
I know I haven't written anything on LJ in quite awhile, and you can punish me later... but important things first, I'm here for Fall break and I may actually be writing some this week. I know that this must excite everyone so I'll give you guys a little while to recover before I write anymore...

Current Mood: content
Sunday, September 4th, 2005
10:36 am
Well, well, well. Look who didn't notice I was gone. Yes, that means you, too! Gah! I hate not having the internet at home... if I did, I would possibly update more often. Not that it really matters. lol. But I suppose I've given up on getting the internet at home because well quite frankly, I get lied to. Apparently lots. Hmmmm... it looks like the soccer team is working towards another losing season this year *thumbs down*. I'm tired of never winning a game, but oh well, that's neither here nor there. Good news, we are doing much better however. I haven't been on a winning team in about forever. At least since Cumberland Gap opened. Softball every year have been complete failures... soccer last year... failure. But maybe things will turn around this year... MY SENIOR YEAR. But I highly doubt it for that reason. lol. School for me is... interesting. 1st period art I'm sure I'm failing... 2nd period world history I'm sure is my favorite class... 3rd period geometry FINALLY A MATH CLASS I DON'T COMPLETELY HATE and MAY ACTUALLY, BY SOME SLIVER OH HOPE, PASS!... 4th period ACT prep is great because that class consists of me sitting in the computer lab 30 minutes before lunch and 30 minutes after on the internet being a loser (what I do best)... 5th period English I feel about like a failure in (because of my slacker ways I was the only person to get a progress report in my entire 5th period class. *dies*)... 6th period band is well... band. Wow... this is going to make me sound even more like a loser than I already am, but... I NEED A SOCIAL LIFE, GUYS. DAMN IT ALL. lol. I don't want my senior year to suck ass like pretty much all of last year did. But the way its headed, I won't be having much of a life outside school until I turn 18... in about 4 months. I JUST CAN'T LET THAT HAPPEN. mmmmmm... I'm a loser. lol. If I can think of anything else majorly important to write I'll let you know but for now I'm away from here... now. See ya, losers.

Current Mood: determined
Sunday, August 7th, 2005
3:39 am
guess who's back...
Hey I'm back! It's everyone's favorite loser! Miss me? Who the Hell am I kidding? No one even noticed I wasn't posting. LMAO. Well either way I'm back here for the weekend and such. So much has happened over the past... near a month? But I don't know where to begin it all, I know I'll forget billions of details (mostly unimportant ones). Hmmm... the past week as been Hell for me in the physical exertion department... I've had to wake up at 5:30 in the morning, seeing as how I can't wake myself up (the shame), had band whatever from 9 until 5.. and soccer practice from 5:30 until 7... terrible. Everyday. Except Friday, because I had a scrimmage in Morristown. I believe we lost by one point. Alright, just a warning to everyone, I'm getting ready to go on and on about my various injuries this week so if you don't wanna hear it, just pick it up later if you like. lol. We'll start from the bottom up... feet. Right- blister at the bend of my big toe, smaller one on the toe beside my big toe where my big toe rubbed it, one on the toe beside my pinky toe where the pinky toe rubbed it, blood blister the size of a half-dollar below my big toe. Left- infected heel resulting from multiple scratches from being dragged down the river while attempting tubing, deep hole in the bottom of my heel that is sure to become infected from destructed cleats which resulted in destructed (and very much bloodied) socks from the game, blisters in pretty much the same places as my right foot, except no blood blister. The one there on my left is just a normal blister. Moving on to legs... both of my legs are quite sore because in the game I jumped up to head the ball and I got terrible cramps in both my calves just as I jumped... it sucked, and naturally I fell... hard. Where I was kicked in the right leg just below the knee. There's also a bruise on my left leg, but on the shin, from where I was dragged down the river while attempting tubing. lol. There's a bruise on the left knee also... of unknown origin. Several scratches there, too. Also of unknown origin. Let's see... I believe my torso is unharmed. Arms are for the most part untouched also except from a bruise on the left forearm from a water balloon... those motherfuckers hurt. My neck hurts pretty bad, but I wouldn't call that an injury. I think I'm done complaining now. Let's see... my week in summary. Band camp was... interesting. Soccer practice was... excruciating. My senior pictures are... terrible-ish. Maybe. Except the ones with my guitar... but everyone seems to like the ones where I don't look like myself at all. Got the proofs Friday. My schedule for next year is... forgotten. I got it Thursday and the only things I can remember is that this is the first time in my entire high school life that I don't have English 2nd pd., I have art 1st, band 6th, my geometry not only changes periods from one semester to the next, but also teachers, and I have no idea what document formatting is, but obviously I have it for the second semester. What else has happened this week... Oh! I got to talk to my one 'n only on Friday during my lunch hour. It was the first time we had verbally communicated since I was last up here. The only other way we could communicate was by giving each other notes sent via another person. That worked OK I guess. But I really, really liked talking on the phone. It was probably the highlight of my week. I enjoyed it even more than initiating the band freshmen/beginners or playing the first soccer game of the season. It just hit me... I'm a senior. You know that feeling when it just hits you? It just hit me. This is crazy. lol. Next subject... Well today since I'm up here at my dad's I went to that huge 127 yard sale or whatever... the one that goes like all the way across the country or something... I picked up some cool shit, my friends. Cool shit indeed. I got a couple of kickass CDs for a buck a piece. Sweet deal right there, my brothers and sisters. And since I loves me some old school, I got 4 NES games. Super Mario Bros. 3 (which I haven't played in awhile... at least not on the old system), Q*bert, Metroid, and Astyanax (which I haven't really heard of but hey, it was 75 cents). Well either way, about this time I was getting pretty thirsty so I get ripped off by some guy who sells me a lemonade for 3 bucks! HOLY CRAP! But I was thirsty, but that leads me to my next story... and this one breaks my heart. I was searchin' around and I just happened to be looking at belt buckles. And I see the belt buckle of my dreams... its pretty plain and simple... it just said "Bullshit" on it. I wanted it sooo badly. I don't know why I wanted it so bad but it was sooooo cool. Well, it was $15 and I didn't have $15 and the motherfucker wouldn't go down or the price... AT ALL. Old-assed bastard. I should've stolen it. Well anyways... I go back home and hang out for a bit and as usual my dad wants us all the go to a baseball game in Lexington... so on the road, on the road, on the road... we're in Lexington watchin' the game, whatever, whatever, sleep. Game's over. But anyway, you know how at sporting events they ALWAYS give away the most random, useless crap? Well, I got two loaves of bread and some windshield wiper fluid. *blank stare* Yep, I'm the big winner of the day, folks. Oh, but I could have been in the section that won lottery tickets. You win a chance to win. lol. Well anyways that's all I can remember. OH! Something else that's useless knowledge that happened to me today. I saw a piece of paper that said "Institute for the Mentally Challenged", but I just looked at it really quick and I thought it said "Prostitute for the Mentally Challenged" Oh well, I laughed for a bit over that one. Well that's all I can remember but I guess I'll write tomorrow sometime before I leave... Either way, I'm going now. I'm sleeeeeepy.

p.s.- just a little sidenote, but this entry took me over a hour to complete. lol

Current Mood: exhausted
Friday, July 15th, 2005
3:52 pm
Well, I'm going home today and I'm not sure when I'm coming back. After a long and emotional goodbye last night with the one I love, I've been thinking. I don't know if I can take going halfway insane again until January. Yet, I've decided I have to. For those of you who know the story, OK. But for those of you who don't, I'm just venting and its not important. I'm supposedly going to finally be getting the internet at my house this week, seeing as how sometimes I think my mom feels halfway sorry for me. Its my only connection to the outside world, I don't care that I never get calls. I can live with that... but if I'm not allowed to be with mein love until January, I'm gonna have to get the internet there or I'll go frikkin' insane. Insaner? Oh well, I have to clean my room and write a long email, in no particular order.


God, I need help

Current Mood: depressed
Thursday, July 14th, 2005
8:42 pm
I'm Such a Whore for Converse...
Well, it's time for EVERYONE'S favorite part of the day, time to learn about what Brooke Watson did today! Yay! Well, After waking up at 12-ish (and not going back to sleep! *gasp*) I took a shower about 1 I suppose. It was enjoyable. It made me feel exceptionally clean. Best shower ever. Five stars. Two thumbs up... my ass! Ha. Joking. But it did feel cleaner than usual today. However I do have a terible bit of razorburn... you guys just have no idea. Well, maybe some of you do... but I'd rather not know. Ahhh... it's the razorburn from Hell! Oh well. Enough of that. After my usual day of loitering about the internet, I was given the opportunity to go searching for new shoes... which I gladly accepted! I got my old standby, a pair of black, hightop Converse. Nothing special. But I also got a pair of brown, suede, lowtop Converse One-Stars (I believe), because lowtops = sex. After that delicious little getaway a headed on over to the CD place and got CKY's newest CD, "An Answer Can Be Found", which I am currently listening to. Yay! Hmmmm... I think that's all that's happened on this day. Later, bitches.

Current Mood: pleased
Wednesday, July 13th, 2005
5:26 pm
Whyyyyyyy haven't I updated in so long? Is it possibly due to fact that I have no life? Oh well, I'm still up here at my dad's due to a bit of a misinterpretation on my part. Gah... I'm so confused. I've slept pretty much all week. It feels like Monday to me, but from what everyone else tells me its really Wednesday? GAH! I'm feeling quite a bit ill so maybe I'll go puke in a bit. It's sure to be the highlight of my day. *blank stare* Ah, 'tis no good. No good, indeed. I need to go somewhere... I need to do something. Everyone hates me. LMFAO. This is somewhat sad, but I'm actually beginning to look forward to when school starts back. I really don't know when that is, however. That way I can be a loser somewhere other than home... I suck. Well, I'm pretty horny. That was random. Another random thing that I was thinking about just now is that I like it when my eyes are more green more than I like it when they're more brown. Right now they're... brown-ish yellow? *blank stare* I kind of wish my eye color didn't change sometimes. I'd like for them to stay green. But if that were the case, I probably wouldn't like that, either. And as I bring this journal entry to a close, I'd like to leave you with one final random question/thought, has anyone out there ever done anything they're semi-ashamed of on a webcam? Just a question. *blank stare*

Current Mood: okay
Friday, July 8th, 2005
3:20 am
Steal'd
I'll get around to cutting this in a bit...

1.What Time is it now? 2:56 am
2.What is your full name? Brooke Alyse Watson
3.Single or taken? Taken
4.What does your name mean? I don't know
5.Who picked out your name? My ass
6.What's your nickname? Loser, Big loser, Hey Dumbass.
7.What colour are your eyes? Hazel
8.Do you have an innie or an outie? Innard
9.What size are your shoe? 6 1/2 to 7 i Converse
10.How tall (or short) are you? 5'7" give or take a foot
11.Honestly what do you like about yourself? Sometimes my eyes
12.What do you always get complimented on? NEVER
13.What is your worst quality? everything... mostly my insecurities
14.What are the last four digits of your phone Number? 4218
15.Do you think you're cute? never
16.Do you wear contacts? Sometimes.
17.Living Arrangements? *looks outside*... the box.


~*FAVOURITES*~
18.Favourite Drink? Juice, Cream Soda
19.Favourite alcoholic drink? My ass
20.Favourite Month? July
21.Favourite Food? Mexican
22.Favourite Board Game? monopoly is cool sometimes
23.WebSite? never
24.Favourite Clothing Brand? I'm such a tool...
25.Favourite day of the Year? kick your ass day
26.Favourite colour? green
27.Favourite Animal(s)? a lot


~*FAMILY AND FRIENDS*~
28.Do you have more girl or boy friends? no one wants to be my friend :(
29.Who's your best friends? *blank stare*
30.Are your parents together? no
31.How often do you get together with the family?? i dunno
32.Do you tell your parents or your friends more? friends/strangers
33.Anything special about your parents? ...
34.Siblings? stepsiblings


~*YES OR NO*~
35.You're a flirt? never
36. you slutty? never
37.you Mean? i don't think. i try and be nice. lol
38.You like someone? In love
39.You can keep secrets? always
40.You dance in front of the mirror? i have before
42.You liked Britney Spears? no, not really
44.You've been in the opposite sexes bathroom? yeah, one time it was really funny, but i forget why
45.You've seriously hurt someone? uhhh... dunno?
46.You've been hurt seriously? meh
47.You swear? is it any of your fucking buisiness?
48.You get your way? not usually
49.You're willing to try new things? most definitely
50.You've cheated on a test? of course


~*RIGHT NOW*~
51.What are you wearing? a kickass shirt i love, khaki dickies, black hightop converse
52.What colour are your pants? i just describes them, dumbass
53.What are you listening to? the air conditioner...
54.How are you feeling? grand
55.What are you doing? ...this?
56.What are you eating? never
57.How many people are online? 90 bajillion errr, 20.
58.How's the weather? dark, humid, my ass
59.What's on your mouse pad? no mousepad...
60.What books are you reading? th fuck you book


~*GIRLS ONLY*~
61.How many lip glosses do you have? never
62.What perfume do you use? tommy girl
63.What's in your purse? no purse
64. tall or short boys? taller
65.Blonde or brunette guys? brunette
66.Boxers showing? never
67. Long hair or short hair on boys? guys... shortness
68. What do you find annoying in a guy? i dunno
69.What's the first thing you notice about guys? i dunno


~*OTHER QUESTIONS*~ "
80.What was the last movie you saw?? batman
81.What did you have for dinner? pizza
82.What are you hoping for? that the next six months will pass quickly
83.What movie do you really want to see? the fuck you movie
84.Tell us about those scars?? arms, and back...................
85.Where is your favourite place to travel? i never travel... unfortunately
86.What did you last dream about? its in my last entry
87.If you were a crayon what colour what would you be? green
88.Who was the last person you talked to on the phone? my love
89.Do you like the person that sent this to you? stealed
90.Last movie you watched? ...
91.Ever had a crush on a teacher? no
92.Are you too shy to ask someone out? yeah, i've echnically only asked one person out, and that ws just a technicality
93.Scary movies or happy ending? boths
94.Summer or winter? summer
95.Relationships or one night stands? Relationship
6.Chocolate or Vanilla? chocolate
97.Do you want your friends to write back? LJ...
98.Who is most likely to respond? ...
99.Who is least likely to respond? ...
100. What you do last night? stayed up for a billion years
101.Anything else you want to add? touch my ass
102.Time finishing? 3:19 am

Current Mood: waiting...
Thursday, July 7th, 2005
6:50 pm
Yo, yo, yo...
Hey people. I dunno the last time I updated for real, but that doesn't matter now becasue I plan on doing so currently. I have so very much to say, but its all random so this entry is gonna be stoopid. Well first things first, despite lack of sleep/all things considering, to has been a grand and glorious day. My stepbrother is up visiting so I've been hanging out with him a bit. He's cool, I really like my stepsiblings. So yeah, I've been out of the house today. *gasp* I went to sleep today at like 11am and then woke up at 2pm, so I prtty much feel like the living dead, but 'tis all good. Speaking of sleep, I had myself a bit of a weird dream the other night, but It's honestly the first dream I've ever had that I've been perfectly clear on what it means. It excited me. At least I think I understand what it means... of well, I'll describe and any other interpretations would gladly be accepted. Well, I dreamt I was naked at some kind of racetrack. Like a car race or something. And I was perfectly fine with it. Usually when i have a dream of being naked, it's like a nightmare or something, but in this dream I honestly did not care. I was just... there. Exposed. lmfao. And I couldn't care less... but I am a bit puzzled by the racetrack, though. Well like I said, any comments would greatly be appreciated. Oh! I am quite happy today! Would you like to know why? Well either way, this is my LJ and I'm putting why I'm so very happy. I recently found out that the person whom I hate more than anything else in this world hates me, also. For pretty much the same reason I hate him! This is so delightful! HAHAHAHAHA it amuses me so. I feel quite very great about it indeed. I hope he hates my guts. I hope he thinks about it all the time. I hope he can't sleep at night for thinking of it. I hope his life is miserable beyond belief. I hope his whole life is damaged. That's not so much to ask is it? LOL. But I really don't care as long as he hates me. I feel so great about that. It matters not to me. I suppose it's funny, despite everything I've ever thought of myself I really am a hateful, petty, and spiteful person who really can carry a grudge. But I suppose I'm only human. HAHAHAHAHA. Its good to learn things about yourself. Now I can maye get over myself a bit? In time, hopefully. But right now I'm wallowing in this moment. This is something I've wanted for awhile. And nothing is going to change that. God, I am ELATED. And I'm not quite sure if that's healthy for my mental being, but I'll worry about that later. Hmmm... new topic. Oh shit, I've recently been obsessing over the Foo Fighters after I bought their new CD (see my entry sometime last week), and I played it over and over until I got semi-bored of it so I began listening to an older CD of theirs that I had. I became curious one day and decided to look up a couple song meanings on www.songfacts.com. Well, I figured I'd look up one of my favorites on that particular CD. The song was "All My Life" (maybe you've heard it) and I was completely surprised when I found out wht that song is about... I had no clue it was about oral sex! Don't believe me go look for yourself. LMAO. But I mean, now that I look at the lyrics that way it makes perfect sense to me. I don't know how I could've missed it. lol. Well anyways, that was random, as was this entire entry. I'm a waste. LOL

Current Mood: amused
Wednesday, July 6th, 2005
6:31 pm
Damn
Well people, never thought I'd see the day, but I finally gave in and got Yahoo messenger... I do not kow why... Well, add me if you like, big_88_loser

Current Mood: indifferent
Monday, July 4th, 2005
7:22 pm
Yay!
I came up with the perfect way to get rid of that rotting piece of chicken under my bed! *looks at bag of fireworks* Explosives are the answer to EVERYTHING!

Current Mood: mischievous
5:06 am
The Clash sooooooo rock. I love my new icon. lol.

Current Mood: amused
[ << Previous 20 ]
myspace... and such.   About LiveJournal.com